Witajcie w Nowym Roku!

  
Mówią, że to jak wkraczamy w dany rok, wróży nam, jaki ów rok będzie. Nie wierzcie przesądom! Dla mnie miniony rok rozpoczął się fatalną kłótnią małżeńską, a okazał się jednym z najpiękniejszych w całym moim życiu. Odkryłam nowe pasje, widziałam miejsca, o których istnieniu jedynie słyszałam, nawiązałam nowe przyjaźnie, obserwowałam jak powiększają się zaprzyjaźnione rodziny, ale też przeżywałam ich dramaty. Tak, to nie był taki zupełnie łatwy rok. Serce czasem zamierało w pół taktu, ale dzięki temu nauczyłam się pozytywnie myśleć, cenić to, co tu i teraz, brać z życia całymi garściami i dzielić się tym, co mam! A jak Wam minął ten 2017? 

Nowe przywitałam w dobrym towarzystwie. Myślami będąc z tymi, których przy mnie nie nie było. Radośnie, bez zbędnych podsumowań (na te miałam wystarczająco czasu w minionym roku). Był więc uśmiech na ustach i nadzieja w sercu. Były też mniejsze i większe marzenia. Nie było za to postanowień. Zamiast nich w nowy rok wkroczyłam twardym krokiem. Biorąc sprawy w swoje ręce. Ucząc się tego, co od dawna odkładałam na później. Uzupełniając brakujące sprzęty, przed które zawsze przedkładałam coś innego. Rozkręcając kolejne projekty. I wykupując bilet na kolejną podróż, by zbliżyć się do realizacji pewnego wielkiego marzenia. Może tym razem się uda?

Tymczasem mogę Was już zaprosić do Czytajkowego profilu na Instagramie, zapewniając, że znajdziecie tam częstsze relacje z naszych książkowych poczynań, niż na blogu. Niech te dwa źródła czytelniczego przekazu się między sobą uzupełniają! A jeśli - jak ja - lubicie nie tylko czytać, ale także podróżować, zajrzyjcie także na mój drugi, podróżniczy profil. Tam znajdziecie zdjęcia, które powstały podczas naszych wspólnych, rodzinnych wypadów. Może się Wam spodobają, może Was zainspirują!

4 stycznia - w  Nowym Roku:

 Czytajki na Instagramie:

Nasze podróże na Instagramie:
 
liczba przeczytanych książek - dla dorosłych:
=> "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej" Scott Kelby
=> "Make photography easier" Katarzyna Tusk

liczba przeczytanych książek - dla dzieci: 2
=> "Czasodzieje" Natalia Sherba (zaczęta jeszcze w 2017)
=> "Tajemniczy ogród" Frances H. Burnett

dzieci przeczytały:
=> komiksy o kaczorze Donaldzie 
(hit! - ich ilości dążą ku nieskończoności)

Komentarze

Popularne posty