Bajeczki z obrazkami - W.Sutiejew

fot. Garaż Ilustracji Książkowych dla Dzieci

Dziś przeglądałam pewien (nota bene bardzo fajny!) blog, a tam - Sutiejew. Wow! Nawet w najśmielszych snach nie przypuszczałam, że jeszcze kiedyś zobaczę tę książeczkę. "Bajeczki z obrazkami" to całe moje wczesne dzieciństwo. Uwielbiałam je! Każdą z osobna i wszystkie razem. Niestety, kiedy urosłam, powędrowały do innych dzieci... pozostała mi więc tylko pamięć. Aż do tej pory - teraz mam jeszcze wgląd w wersję elektroniczną!

Co prawda komputer to nie to samo co książka, ale i tak przy nim całkowicie odpłynęłam. Do tego stopnia, że nawet nie zauważyłam, kiedy znalazł się obok mnie Starszy. Z ciekawością zapytał "Co to?", wyrywając mnie tym samym ze stanu bliskiego hipnozie, a kiedy odpowiedziałam, wskoczył mi na kolana i pozostał na nich do czasu, gdy przeczytałam mu całość. Był zachwycony! Cóż, wygląda na to, że wkrótce zamiast po księgarniach, będę biegała z nim po antykwariatach. Czemu nie? Póki co - musi mi jednak wystarczyć grzebanie w GARAŻU ILUSTRACJI KSIĄŻKOWYCH DLA DZIECI! Zajrzyjcie tam czasem i Wy, może tak jak i ja dokopiecie się do jakichś wspomnień z dzieciństwa, a jeśli Wam się to uda, koniecznie dajcie znać!

I jeszcze jedno: gdyby ktoś nie wiedział, co mi kupić w prezencie pod choinkę, to... Sutiejewa poproszę!

Komentarze

  1. Pamiętam tę książeczkę z czasów dzieciństwa. Sama jej nie miałam, ale z biblioteki niejednokrotnie do mnie wędrowała. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę książkę, gdy byłam małą dziewczynką. uwielbiałam ją! Pozdrawiam,
    Magda
    tajemnicezatoki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i bardzo lubiłam. Ale przepadła. Jednak udało mi się ją kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam Sutiejewa "Gdy zapłonie choinka" z dopiskiem baśń filmowa, ale filmu nie udało mi się znaleźć. Pozdrawiam fanki ilustrowanych baśni. Berryll2

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znasz tę książkę? Lubisz ją? A może z jakichś względów Ci się nie spodobała? Podziel się ze mną swoją opinią, zostaw ślad. Niech wiem, że czytasz, że wracasz, że to co robię ma sens :)

Popularne posty