Czy to już Święta?

- Mama, czy są już Święta? - zapytał o poranku przebudzony dopiero ze snu Starszy. 
"No tak, jak mama budzi rano to znaczy, że jest święto (i to wielkie!)" - pomyślałam z uśmiechem, bo u nas w domu syna do przedszkola rano szykuje tata, a i w weekendy to on jest pierwszy na nogach. Po chwili jednak, z całkiem poważną miną odpowiedziałam:
- Nie, Kochanie. Jeszcze nie. 
To jednak przypomniało mi, że Święta rzeczywiście są już niebawem i czas najwyższy zacząć się do nich wspólnie przygotowywać.

Starszego do przedszkola wyjątkowo odwiozłam sama, a gdy wróciłam, wpadłam do pobliskiego sklepu na stoisko świąteczne. Wygrzebałam tam kilka mini-książeczek na Mikołajki (dokładnie trzy - czyli po jednej dla każdego). Znalazłam też pewną całkiem już dużą świąteczną kolorowankę, która baaardzo przypadła mi do gustu. Z tym wszystkim wróciłam do domu, gdzie wykopałam jeszcze inne świąteczne książeczki. Wszystko rozrzuciłam na stole, szukając wewnątrz inspiracji. W takim stanie zastał dom po powrocie z przedszkola Starszy. Był zachwycony!


- Mamo, porobimy świąteczne dekoracje? - krzyknął na widok doskonale znanej sprzed roku książki. Ponieważ chwilowo nie byłam na to przygotowana, podsunęłam mu pod nos nową kolorowankę. Tak upłynął nam pierwszy wieczór już w przedświątecznym nastroju.

Tak, wiem, że do Świąt jeszcze prawie miesiąc. Dla niektórych to zapewne duuużo czasu. Nie dla nas! Przygotowanie kartek, papierów ozdobnych, wizytówek, ozdób - zajmuje nam zawsze kilka solidnych wieczorów. Zawczasu chciałabym Wam również zrecenzować kilka świątecznych pozycji. Zwłaszcza, że dwie z nich bardzo polubiłam. Gotowi na Święta? To od dziś zaczynamy!

Komentarze

Popularne posty