Bajkowy przewodnik dla dzieci. Szklarska Poręba. Magiczne miasto Ducha Gór.


Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Chodzą słuchy, że w najbliższy weekend temperatura ma osiągnąć nawet 20 st. C. Uwierzycie? Po tych niedawnych -20 st. brzmi to jak jakaś prognoza dla egzotycznych krajów. A więc wiosna - odpowiednia pora, by zaplanować jakiś wyjazd. Teraz? A czemu nie... póki dzieci są jeszcze małe nie musimy przecież czekać do wakacji, a góry wiosną wyglądają przepięknie. 

Skąd ten pomysł z górską wyprawą? Nabrałam olbrzymiej chęci na takową, kiedy trafił w me ręce jeden (a właściwie dwa, ale o drugim wkrótce) z "Bajkowych przewodników dla dzieci." To seria poświęcona karkonoskim miejscowościom. Seria, która mi jako mamie, ogromnie się spodobała. Uwielbiam góry (a Karkonoszy jeszcze nie miałam okazji przemaszerować!), ale jakoś do tej pory nie kojarzyły mi się one z miejscem, w które można by zabrać dzieci. Zwłaszcza małe. Przewodnik udowodnił mi, że można, a nawet trzeba. W końcu które dziecko nie chciałoby się przenieść choć na chwilę do skrzaciej krainy? Jeśli więc planujecie - wiosną, latem czy jesienią - podróże po Polsce, gorąco polecam Karkonosze i ten niezwykły przewodnik. Dlaczego? Zerknijcie na stronę portalu CzasDzieci.pl (KLIK KLIK). Ze znajdującej się tam mojej recenzji (mama Mał-Gośka) dowiecie się duuużo więcej.

Poniżej - tradycyjnie już - kilka książkowych fotek.

Komentarze

  1. Jest mi niezmiernie miło, że Przewodnik się Pani spodobał. Pozdrawiam serdecznie- współautorka- Jadwiga Rochnowska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Znasz tę książkę? Lubisz ją? A może z jakichś względów Ci się nie spodobała? Podziel się ze mną swoją opinią, zostaw ślad. Niech wiem, że czytasz, że wracasz, że to co robię ma sens :)

Popularne posty