Dzień Kobiet

I my przyłączamy się do życzeń składanych dziś wszem i wobec, tu i ówdzie, a może i wszędzie nawet.  Tak, tak, wiem, która jest godzina, gdy publikuję ten post, ale przecież lepiej późno niż wcale. A tak naprawdę Drogie Panie za dnia zwyczajnie brakło mi czasu na sfotografowanie twórczości mych synów, a bardzo chciałam Wam ją pokazać. To kartki z życzeniami, jakie chłopcy przygotowali dla swych babć. Kartki dla mnie niezwykłe, bo w ich przygotowaniu po raz pierwszy brał udział Młodszy. I to dość samodzielnie.

Kartki powstały w szybki i prosty sposób. Posłużyliśmy się gotowymi już motylkami. Tymi, które sami wyprodukowaliśmy kilka dni temu (pisałam Wam o tym tutaj - KLIK KLIK). Do stworzenia napisów posłużyły zaś literki wycięte z prasy. Tej kobiecej - oczywiście :) Wewnątrz znajdują się jeszcze w podobny sposób wyklejone imiona chłopaków. Nieskromnie napiszę, że bardzo mi się podobają. A Wam? 

PS. Jak myślicie, którą wykonał Młodszy?

Komentarze

Popularne posty